informarea aparținătorilor
OMS Nr. 3670/06.12.2022
statistici cu privire la rata de răspuns
informarea aparținătorilor
OMS Nr. 3670/06.12.2022
statistici cu privire la rata de răspuns

Modulul INFOSPITAL sprijină unitățile medicale de a se conforma noilor reglementări legislative introduse prin Ordinul Ministrului Sănătăţii Nr. 3670/06.12.2022, cu privire la stabilirea programului de vizită în unităţile sanitare publice și informarea aparţinătorilor pacienţilor în cel mult două ore de la internarea pacientului, telefonic sau prin SMS, la cerere.

Platforma SMARTCALL asigură integrarea între modulul INFOSPITAL, cu ajutorul căruia se colectează datele de internare ale pacientului pentru a fi oferite aparţinătorului şi modulul CUSTOMERCARE, ce utilizează un sistem modern de Call Center, prin intermediul căruia comunicarea acestor informaţii se realizează utilizându-se cele mai sigure şi avansate standarde tehnologice.

Cum funcționează

După internarea pacientului, se introduc în modulul INFOSPITAL informaţiile legate de aparținător, dacă au fost furnizate;

Aplicația generează codul unic al pacientului;

Sistemul trimite aparținătorului automat un SMS, conţinând: spitalul în care este internat pacientul, codul unic, numărul de telefon apelabil pentru obţinerea unor detalii suplimentare;

La apelarea telefonică a aparținătorului, după validarea codului unic al pacientului, i se oferă detalii referitoare la: unitatea sanitară, adresa, secţia, compartimentul, salonul, etajul, numele medicului curant şi numărul de telefon.

Beneficii

// Creşterea adresabilităţii pacienţilor;

// Crearea unei relații între spital și pacienți, consolidarea încrederii sau îmbunătățirea acesteia;

// Crearea unei imagini cu impact pozitiv pentru societate în ceea ce priveşte serviciile medicale oferite de către instituţiile sanitare publice.

// Eficientizarea utilizării resurselor;

Vrei să afli mai multe despre soluțiile noastre?

Hai să ne cunoaștem.