răspuns bazat pe experință directă
răspuns al pacientului
puncte forte
aspecte de îmbunătățit
răspuns bazat pe experință directă
răspuns al pacientului
puncte forte
aspecte de îmbunătățit

SMS Feedback este un instrument dedicat managementului instituțiilor sanitare cu ajutorul căruia se poate obține feedback de la pacienți, aparținători sau de la angajații spitalului.

Pentru a îmbunătăţi și eficientiza calitatea serviciilor oferite, conducerea instituției sanitare are posibilitatea de a cere un feedback, o opinie și/ sau o recomandare prin SMS de la angajați, pacienți sau aparținători.

Răspunsurile, anonime, reprezintă experiență directă a pacientului în timpul îngrijirilor medicale, din care pot reieși punctele forte dar, și aspecte care pot fi îmbunătățite, unele știute, altele mai puțin cunoscute de către conducerea unității sanitare și/ sau personalului implicat în îngrijirea pacienților.

Cum funcționează

Pacientul beneficiază de servicii medicale pentru tratarea unor afecțiuni;

După încetarea actului medical, pacientul este contactat prin SMS;

Primește un link cu un chestionar stabilit de unitatea medicală;

Răspunsurile sunt înregistrate automat iar platforma generează statistici.

Statistici oferite managementului

 

// Răspunsuri dedicate pe fiecare spital/ departament/ medic

// Răspunsuri centralizate pe tipuri de servicii medicale

// Rate de răspuns

// Răspunsuri libere

// Proporția răspunsurilor totale și pe fiecare întrebare.

Tipuri de chestionare

Satisfacție pacienți

Monitorizează și măsoară calitatea serviciilor de spitalizare oferite pacienților.

Burnout personal

Identifică și monitorizează sindromul de epuizare în rândul personalului și identifică cauza.

Satisfacție personal

Monitorizează și măsoară gradul de satisfacție a personalului angajat, identifică instrumente de motivare dar și problemele cu care se confruntă.

Vrei să afli mai multe despre soluțiile noastre?

Hai să ne cunoaștem.